Bouře / Maximum Velocity (2003/89/USA/Akční) 20% -Originál DVD-

01.08.2023 03:20
JEDNOU VĚTOU
„Celosvětové klima. Nepředvídatelná síla, která má svůj cíl.“

OBSAH
Bouřka, která zabíjí, se blíží k východnímu pobreží USA. Tato bouřka vzniká jen jednou za 300 let. Když se již vědci zdají být bezradní, Dr. Timothy Briggs přichází s návrhem, jak předejít absolutní katastrofě… Bude to právě Dr. Briggs, který zvrátí počasí?(oficiální text distributora)

FILMOVÁ RECENZE ČSFD
Poslední dobou si začínám všímat že katastrofičáky(to je slovo) jsou buďto horší než bývaly, nebo už mě nebaví. Nepochopte mě špatně já tyhle béčka mám nejraději, ale poslední dobou se u nich šíleně nudím. Nejinak to bylo tady. Vůbec žádná scéna mě nebavila a nezachránil to ani Midkiff (škoda jeho nejslavnější role Creeda už skončila) a ani Ironside. (Campbell) 2*

Příšerný blábol. Něco tak stupidního se hned tak nevidí. Na závěr jenom poznámky, jak někdo ví, že taková bouřka je jednou za 300 let? Že by si již indiáni dělali zápisy o počasí? (xaver) 1*

Viděl jsem i větší shity na toto téma, ale je fakt, že herců jako Midkiff nebo Ironside je na tyhle zetka škoda.20% (Wacoslav1) 1*

VELKÁ RECENZE
-

DABING
-

DVD, KINA  a NÁVŠTĚVNOST
Premiéra ČR: -
Premiéra USA: 7.10.2003 (DVD premiere)
Premiéra v půjčovnách VHS/DVD: -
Poprvé na DVD: 6.2.2010 Intersonic
Poprvé na Blu-ray: (Zatím nevyšlo)
 
Tvůrci a herci
Phillip J. Roth (Režie), Jeffery Beach (Produkce), Phillip J. Roth (Produkce), Jamie Christopherson (Hudba), Todd Barron (Kamera), David Flores (Střih), - (Casting), Kes Bonnet (Scénografie), Irina Kotcheva (Kostýmy), Tony Cannella (Zvuk), Alex Cooper (Zvuk), Mariana Love (Masky), Brett Orr (Scénář), Dale Midkiff (Herec), Michael Ironside (Herec), Wendy Carter (Herec), Gregor Törzs (Herec), Jennifer Jostyn (Herec), Atanas Srebrev (Herec), Benjamin Williams (Herec)
 
2003/89/USA/Akční
 
Zajímavost k filmu
- Natáčení filmu probíhalo v Bulharsku ve městě Sofia.
 
Odkazy