V pasti přízraků / Spirit Trap (2005/91/Velká Británie/Horor, Thriller) 36% -Originál DVD-

15.01.2023 17:36
JEDNOU VĚTOU
„Tenhle dům skrývá tajemství, které vás pohltí."

OBSAH
Čtyři mladí studenti se přestěhují do starého opuštěného sídla. Tom je uhlazený a nafoukaný drogový dealer a Adele je jeho živelná přítelkyně. Jenny je naopak dobrosrdečná, s jasnovideckými schopnostmi a Nick laskavý a citlivý student umění. Uvnitř potkají pátou do party - Tinu, krásnou, exotickou a tajemnou dívku. Divné věci se začnou dít ve chvíli, kdy Nick dá znovu do provozu staré ruské hodiny. Mobilní telefony přestanou fungovat. Všichni slyší záhadné zvuky a Jenny v domě začíná vidět přízraky - stíny lamp na zdech a rozzuřené davy, které přibíjí muže k podlaze. Živoucí noční můra se prohlubuje, když se Tina, Jenny a Nick pokoušejí uprchnout, ale něco je přenese zpět, jakmile překročí práh domu. Temné síly poštvou studenty proti sobě, když objeví temná tajemství své minulosti. Hranice mezi opravdovým světěm a jinou realitou se prolínají a jak čas běží, musí najít cestu, jak uprchnout a vyhnout se polapení démony navždy.(oficiální text distributora)

FILMOVÁ RECENZE ČSFD
Ani tentokrát neuvidíme nic moc nového, protože filmů s podobnou tématikou je už hodně. Tentokrát se toho zhostili britové konkrétně David Smith, který je pro mě zcela neznámý režisér asi i proto, že jde o jeho první a zatím i poslední dílo. Hodně scén i podobný scénář jsem viděl už několikrát. Nejvíc z celého filmu se mi líbily samotné prostory domu a kulisy, které stojí určitě za povšimnutí a nabudí alespoň trochu tajemnou atmosféru. Co se týká konečného odhalení tajemství domu, tak to mi přišlo směšné a bylo podbarvené trochu rasistickým podtextem. Ani docela trapné hlášky mi nepřidaly úsměv na tváři.Samotná charakteristika postav byla zajímavá. Sešli se zde typy lidí s různými životními tragédiemi. Jenže když se trochu víc začala rozebírat jejich minulost, přišlo mi to dost ujeté a zbytečné. Nejvíce se mi líbila proměna zfetovaného Toma. Ten patřil asi mezi nejzajímavější postavy ve filmu. Oproti němu tam taková nymfomanka Adele nemusela vůbec být. (SOLOM.) 2*

Vcelku nudná, po všech stránkách neoriginální, podprůměrná, leč přesto koukatelná duchařina. Poslední dobou se mým koníčkem stává sledovat a odhalovat, jak se někteří mladí herci strašně podobají starým hereckým bardům. Po Tesis a mladšímu dvojníkovi Benicia Del Tora jsem se dočkal i tady - Luke Mably, hrající Toma jako by z oka vypadl herci Robertu Davim, je to jeho mladší kopie. 1,5* Více na mém blogu www.hororovykabinetdreraserheada.blog.cz. (eraserhead666) 0*

No zase tak špatné to úplně není, ale celou dobu jsem si co chvíli říkal, kde že jsem něco podobného už viděl... Zcela konkrétně jsem přišel na Zámek hrůzy, Dům voskových figurín a Halloween: Zmrtvýchvstání. Určitě by se ale inspirací našlo mnohem více. K obehranosti tématu si ještě přičtěte nezajímavé herce a bídné dialogy a odečtěte celkem ucházející kulisy a místy i mrazivou atmosféru. Sečteno podtrženo - Past mě nijak výrazně nezaujala, naštěstí ale ani kdovíjak nepohoršila.. (Anakikin) 2*

VELKÁ RECENZE
-

DABING
-

DVD, KINA  a NÁVŠTĚVNOST
Premiéra ČR: -
Premiéra USA: 19.12.2006 (DVD premiere)
Premiéra Velká Británie: 12.08.2005 Revolver Entertainment
Premiéra v půjčovnách VHS/DVD: 1.5.2006 (DVD) Mido film
Poprvé na DVD: 1.05.2006 Mido film
Poprvé na Blu-ray: (Zastím nevyšlo)

Náklady (Rozpočet) - L 3 000 000
 
Tvůrci a herci
David Smith (Režie), Susie Brooks-Smith (Produkce), Guy Fletcher (Hudba), Nick Sawyer (Kamera), Simon Cozens (Střih), Floriela Grapini (Casting), Carrie Hilton (Casting), Caroline Greville-Morris (Scénografie), Sarah Burns (Kostýmy), Mark Taylor (Zvuk), Nicolas Le Messurier (Zvuk), - (Masky), Phil O'Shea (Scénář), Billie Piper (Herec), Luke Mably (Herec), Emma Catherwood (Herec), Sam Troughton (Herec)
 
2005/91/Velká Británie/Horor, Thriller
 
Zajímavost k filmu
- Alsou v tomto filmu debutovala.
 
Odkazy