Jolly Roger: Masakr v zálivu / Jolly Roger: Massacre at Cutter's Cove (2005/80/USA/Horor) 21% -Originál DVD-

20.05.2022 01:14
JEDNOU VĚTOU
„Soul je životní cesta, ale vždy je to cesta nelehká. (Ray Charles)“

OBSAH
Skupina přátel narazí na prastarou bednu plnou bohatsví, tím však nevědomky probudí démonického piráta známého pod jménem Jolly Roger. Snaží si zachránit holé životy. Alex a Jessie musí objevit všechna tajemství, která vyvrhla tuto příšeru z nitra pekel. Jak zvládnout tento úkol a přežít?(oficiální text distributora)

FILMOVÁ RECENZE ČSFD
Já nevím, mě se to docela líbilo. Pořád se něco dělo, hlavy lítaly snad každých pět minut v přímým záběru, krev stříkala po hektolitrech, ženský se nestyděly ukázat kozy ... Tak co by ještě člověk od běžnýho slasheru mohl chtít. Vyrovná se to nejmíň polovině pátků 13h který tady všichni považují za kulty. Jako nic extra to není, herecké výkony špatné, ještě horší scénář. Ale zas tak úplně příšerný se mi to nezdálo. Já se prostě bavil, taková oddechovka na osamocený letní večer ... Pro milovníky horrorů, potažmo slasherů to ještě jde. (Flipnic) 2*

Obyčejně když vidím ve filmu, ať je to sebevětší kravina, nějaké slušné gore scény a nahotinky, tak dávám aspoň jednu čestnou. Jolly Roger je ultralevá blbost ve které jsou použité všechny možné klišé a je to fakt nuda. Jako jo pochoduje si tam divně vypadající pirát. Usekne každou chvíly někomu hlavu a pak je vláčí za sebou na špagátě jako malé děcko káču na kolečkách. Jo a jsou tam nahotinky. Ale tak pitomý film§ Jak jsem jen mohl na chvíly ztratit soudnost a myslet si že by Mido vydalo něco kvalitního?! To nechápu. Skoro nikdy nespojleruju ale: ze začátku se vynoří odnikud pirát, useké během hodiny času filmu několi hlav, má pár blbých ožraleckých keců a pak mu nějaký maník ze zadu usekne hlavu a je po všem. Tak teď víte o čem to je a můžete mi poslat děkovný dopis že jsem vám zachránil 90 minut drahocenného času. (Ruut) 0*

Pirát je docela v pohodě, urvat někomu ruku a pak ho s ní umlátit, to už chce nějakej fištrón, ale jinak film nezachrání ani ty dvě striptérky a 16 usekaných hlav. Možná tak, když se u sledování navléknete do pirátského, nalejete do sebe tak dva litry rumu, budete kolem sebe máchat šavlí a co nejhlasitěji pořád dokola řvát "johoho", pak to možná bude nějaký zážitek. Ten si ale poskytnete sami, ne tenhle film. A hlavně u toho nepřemýšlejte nad tím, jak dokáže jedna průmyslová kamera nasnímat místnost z různých úhlů a stran (i protilehlých) a pak to ještě sama sestříhat.... (eraserhead666) 1*

VELKÁ RECENZE
Abych nasadila vyšší tempo se svým prokletým seznamem 300 nejhorších, tak jsem po Zhoubě Aztéků, která dopadla šukujícně dobře, chtěla další klenot. Alík chtěl koukat na horor, tak jsem se vrhla na seznam a nadšeně mu ukázala Jolly Rogera se slovy - Hele to vypadá celkem dobře, ne? Alík si jen povzdychl a souhlasil, uchlácholen krátkou stopáží filmu. Nadšeně jsem mrdla fleshku do TV a šlo se koukat. Hned první scéna na pláži nám dala najevo s čím máme tu čest. Ano, s píčovinou. Takticky jsem dělala že nic, jedním šikmým okem sledovala film a druhým šikmým okem pozorovala nenápadně Alíka, až jsem vypadala jako hodně nepovedenej chameleon. Podle toho jak si volnou rukou mnul spánky mi došlo, že úplně nadšenej není. ,,Zatím to jde, viď?" , zkusila jsem nenápadně. V rameni, na kterém spočívala má hlava mu škublo tak mocně, až jsem se málem praštila o strop, ale jako pravej charakter nahlas řekl jen - ,,Ehm...jop." ,,Hustá maska piráta", nevzdávala jsem se. Pomalu otočil hlavu a v očích měl jasně napsáno, že dumá jestli si dělám legraci, nebo mi jeblo a myslím to vážně. Nahodila jsem psí oči a vycenila všech 64 zoubků v úsměvu.
Jolly Roger běžel dál a mě zaujala scéna začínající v čase 35:10. To jsem zbystřila pozornost na maximum a jásala, že úplně kolosální kokotina to není. Alík se začal smát, zná mě. No a pak bylo po scéně a zas to samé dokola. Trapné "hlášky" piráta, létající hlavy, demence všech postav, moje kecy, že to jde, Alíkův starostlivej pohled...a závěrečná scéna, otevřená pro pokračování. To už jsem nevydržela a nahlas pronesla jestli si dělaj prdel. V tu chvíli si Alík mocně oddychl jelikož se mu potvrdilo, že jsem své blábolení nemyslela vážně, nejsem duševně chorá a Chocholouška volat nemusí. Měl z toho takovou radost , že dal filmu 2*...no a já tomuhle "slasheru" jebnu jednu za ty dvě parádní striptérky co mě probraly z letargie. Zbytek je koukatelnej asi jako anální sonda do krávy trpící sračkou...Ano, tím myslím, že je to na hovno

DABING
-

DVD, KINA  a NÁVŠTĚVNOST
Premiéra ČR: -
Premiéra USA: 31.5.2005
Premiéra v půjčovnách VHS/DVD: -
Poprvé na DVD: 27.11.2008 Aha!
Poprvé na Blu-ray: (Zatím nevyšlo)

Náklady (Rozpočet) - $ 500 000
 
Tvůrci a herci
Gary Jones (Režie), David Michael Latt (Produkce), David Rimawi (Produkce), Sherri Strain (Produkce), Mel Lewis (Hudba), David Robert Jones (Kamera), William Shaffer (Střih), Sherrie Henderson (Casting), Mitch Toles (Casting), Rachael Rose Luckey (Scénografie), Amanda Barton (Kostýmy), Greg Vossberg (Zvuk), Elizabeth Fox (Masky), Gary Jones (Scénář), Jeff Miller (Scénář), Rhett Giles (Herec), Tom Nagel (Herec), Kim Little (Herec), Leigh Scott (Herec), Griff Furst (Herec), Thomas Downey (Herec), Amanda Barton (Herec)

2005/80/USA/Horor
 
Zajímavost k filmu
- Film se natáčel v Culver City a v Los Angeles v Kalifornii.
 
Odkazy