Bez kalhot / Magic Mike (2012/110/USA/Drama, Komedie) 62%
06.08.2018 15:34
Zajímavost k filmu
- Alex Pettyfer (Adam) a Channing Tatum (Magic Mike) spolu údajně při natáčení nevycházeli.
- Když si Magic Mike (Channing Tatum) prohlíží kontakty v mobilu, je vidět jméno režiséra Joea Johnstona.
- Film byl natočen za dva měsíce ve městě Tampa, kde Channing Tatum pracoval jako striptér, když mu bylo 19 let.
- Film společně financovali Channing Tatum a Steven Soderbergh.
- Channing Tatum prohlásil: „Toto je moje labutí píseň. Už nikdy, nikdy víc nebudu dělat nebo říkat nic, co by souviselo se striptýzem."
- Kvůli roli ostříleného striptéra Dallase musel Matthew McConaughey podstoupit depilaci hrudníku, při které se rozplakal.
- Channing Tatum se dříve živil jako striptér, film do jisté míry vychází také z jeho příběhu.
- Roli ve filmu odmítl kubánský herec William Levy.
- Role Amber byla nabídnuta Jessice Biel, ta ale odmítla.
- Channing Tatum původně chtěl, aby film režíroval Nicolas Winding Refn. Ten ovšem musel odmítnout kvůli časové kolizi s natáčením filmu Only God Forgives (2012). (spiderpig)
- Pojmenování Kouzelný Mike by pro Čechy nebylo nikterak zajímavé, proto získal film český distribuční název Bez kalhot.
- Snímek byl uveden na 47. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.
- Film je inspirován skutečným příběhem a životem striptéra Magica Mika.
JEDNOU VĚTOU
„Přes den makaj, v noci řáděj."
OBSAH
Ve svém filmu režisér Steven Soderbergh otevírá dveře do světa mužských striptérů. Film je inspirován zkušenostmi Channinga Tatuma z dob, kdy pracoval jako striptér a o své herecké kariéře pouze snil. Tatum však ve snímku nehraje sám sebe, ale svého staršího rádce Mika. Jeho postavu ztvárnil Alex Pettyfer. Matthewa McConaugheyho uvidíme v roli Dallase, vysloužilého striptéra a současného majitele klubu, v němž Mike se svým žákem vystupují.(oficiální text distributora)
FILMOVÁ RECENZE ČSFD
Na nablýskaném povrchu Soderbergh striptéry adoruje, uvnitř se jejich převádění existenční zkušenosti na krásná těla a silné prožitky směje. Nejspíš. Nevede nás totiž k jednomu typu čtení, takže není problém vnímat Bez kalhot jako Flashdancem (a jinými osmdesátkovými tanečními peckami) řiznutý příběh o chudém, nepříliš bystrém chlapci, kterému hezká tvář a simulace kopulačních pohybů bohatství, slávu a drogy přinesla. Avšak různě nápadných upozornění, že nejde o typický „rise-to-stardom“ příběh, nabízí film dostatek. S líbivými striptérskými výstupy, nadopovanými hlasitou hudbou a světelnými efekty, kontrastují v nejvyšší možné míře civilní, hudby a kamerových hrátek prosté dialogové scény (dlouhé záběry, statická kamera, živá, někdy vtipná mizanscéna). Klábosení, významné více projevem postav než obsahem vět, bylo buďto výborně napsané a zahrané, nebo alespoň částečně improvizované. Rozpaky, zámlky, přeřeknutí, stydlivé pohledy a nesmělá gesta nás vracejí z bezchybného světa napumpovaných penisů a falešných policejních uniforem do trapně přirozené reality. Chaning Tatum díky předchozím zkušenostem zřejmě nejlépe věděl, jak ztvárnit člověka, kterému vystavování těla poskytuje falešný pocit kontroly, ale neméně autentičtí jsou také ti, o nichž si myslí, že je má pod kontrolou (Alex Pettyfer), případně ti, jejichž nekontrolovatelnost ho vede ke konfrontaci s vlastní „bezobsažností“ (Cody Horn). Hvězdou večera v nejpřímočařejším slova smyslu je zosobnění slova mačo, Matthew McConaughey, kterému byla konečně nabídnuta role vyžadující výhradně to, na čem vystavěl celou svou hereckou kariéru – na siláckých řečech a okázalé prezentaci břišních svalů. Obnažování mužských těl je ve filmu přítomné často, dlouho a – s jednou výjimkou – bez osvobozujících prostřihů na tvář někoho, komu takové chování připadá nepatřičné. Hádám, že zbytečné budou tyto scény připadat zejména pánům v publiku, což mohl být marketingový tah (ideální film pro dámské jízdy), stejně dobře jako režisérův útok na mužský pohled, na nepsané pravidlo vystavovat ke koukání mnohem častěji ženy, jejichž nahota je zde naopak podávána bez jakékoliv senzačnosti. Konstantní dvojkolejnost, neustálá nejistota, na čí straně Soderbergh stojí, nijak nenarušuje kompaktnost filmu (to spíše pár nadbytečných kamerových exhibicí s obrazem jiných než slunně kalifornských kvalit) a za příběhem napohled tak prostým a hladkým, že by snadno mohl proklouznout bez větší pozornosti, vytváří zvláštní napětí. Skýtané vzrušení je díky tomu nejenom smyslové (nehledě na vaše preference), ale i cinefilní. (Matty) 4*
Je libo Channingovu klobásu nebo Pettyferovy spodky? Ani jedno bych si nedal, ani kdybych byl krásná blondýna, a ti dva u mě tančili a kroutili prdelí. Tak odporný film, jako je tenhle, jsem už dlouho neviděl. Mně bylo totál špatně z herců, jen když se zjevili před jásajícím publikem. Tatum byl sice velmi zkušený v předvádění toho nej ze svého těla, ale přesto mně z něho bylo na blití. Pettyfer, který je jinak celkem slibný herec, tady úplně herecky propadl, a už jsem hledal sáček, že vrhnu i z něj. Vrcholem byl Matthew McConaughey, vyschlý jak hiv pozitivní. Všichni tři herci, a to je celkem akceptuji, se mně po účinkování v tomhle filmu maximálně zhnusili. Tatum si říkal už o to delší dobu, ale přišlo to až ted a dlouho si žádný film s ním nepustím. Když se film neodehrával ve striptýzovém baru, tak se neuvěřitelně vlekl a byl blábolivý až hrůza. Ani se nechce věřit, že Soderbergh natočí tak neuvěřitelně sterilně film o pánském striptýzu. Film mně připadal, jako by z něj vystříhali nejlepší scény a nechali tam pár scén Tatumova tančení pro jeho pubertální fanynky. Jenže film se právě takovým nebude líbit obsahově. Na film jsem se těšil. Tatum v něm sice využil svých striptérských zkušeností ještě před filmovou kariérou, ale film to byl tak nepříjemně natočený, až jsem ho málem nedokoukal. Vím, že Soderbergh se od sraček posunul ještě k větším a komerčnějším sračkám, ale tohle je fakt moc. Nezábavné, pro hetero chlapa na zblití a pro nadržené fanynky dost neuspokojivé. Kontroverzně zajímavé téma je totiž natočeno dost konvenčně a konzervativně. Pro mě zcela zbytečný film a zatím nejhorší film roku 2012. 10% (kingik) 1*
Pro někoho je to životní poselství, pro jiného boj o přežití. Chápu, že by se mnou Channing Tatum nesouhlasil, ale tohle jsem vážně neměl vidět. Ono když se Vám před obrazovkou natřásá banda chlapů celé dvě hodiny, také byste to nechtěli vidět. A ta kopa ženských, co se tam objeví, to svojí krásou rozhodně nezachrání. Nicméně uznávám a respektuju to, že se Channing z takové práce dostal. Uznávám i jeho a Mattův parádní herecký výkon. Všechno ostatní je ale pro mě mimo. (Malarkey) 2*
VELKÁ RECENZE
Stevenu Soderberghovi nikdy nechyběly ambice. Ať už točí akčňák, sci-fi, drama nebo lupičskou komedii, vždycky se snaží vyhnout mainstreamovým klišé a zkusit svojí novinku obohatit něčím novým či neobvyklým. Zřídkakdy mu to sice přináší komerční úspěch, o ten mu ale v první řadě nikdy nešlo, což dělá z čerstvého hitu Bez kalhot o to zajímavější film.
Soderbergh si určitě dobře všiml hollywoodského trendu, cílit co nejvíc filmů na mužské publikum. Výbuchy, střílení, lepé děvy… to všechno zabírá obrovskou část kinoprodukce. A nebohé slečny tak většinou jen hrají partnerský doprovod, nebo čekají na další schůdnou romantickou komedii. Co se tedy stane ve chvíli, kdy jim naservírujete film o dvojici striptérů, kteří se mezi řešením životních problémů prvotřídně svíjejí na pódiu? Kinosály se bleskurychle začnou plnit vřeštícími dámami všech generací!
A tady se konečně sluší přiznat, že je to navýsost zasloužená komerční výhra. Bez kalhot totiž člověk přeje každou uspokojenou divačku, a to čistě proto, že jde o nápaditý biják, který v první minutě chytne a už nepustí. Hollywoodu momentálně kralující Channing Tatum se sem přišel tak trochu vyzpovídat ze svých kariérních začátků (jeho „mladé já“ hraje Alex Pettyfer). A na filmu se to krásně podepisuje tím, že byznys mužského striptýzu nerozebírá jako povrchní odhazování šatů. Místo toho se s hrdinou, jehož ambice jsou v něčem úplně jiném než v křepčení na pódiu, spíš nakukujeme do věrohodně vykresleného zákulisí.
Tatumův Mike zkrátka není jen pohledný věšák na spotřební oblečení. Je to uvědomělý obchodník s talentem na řadu věcí, který se odhodlaně potýká s neveselou sociální situací. Po minutě jím za to můžete pohrdat, po několika desítkách ho budete chápat. Stejně jako Soderbergha, který natočil odlehčený, avšak zatraceně chytrý film o boji za vlastní budoucnost. A opět u toho šikovně překročil mnohé žánrové mantinely.
Zní to jako další nezávislácké drama? To si pište, a právě tím také Bez kalhot s velké části je. Má v sobě sice trochu romantiky, hodně polonahých borců a několik brilantních tanečních vystoupení. V jádru je to ale intenzivní příběh člověka, který se z života snaží vyždímat co nejvíc. A nevzdává se ani ve chvílích, kdy mu pod nohy létá jeden klacek za druhým.
Soderberghova klika je pak v tom, že tak vážné téma prodává s dostatečným nadhledem, spoustou humoru a s čím dál tím sympatičtějším Tatumem, který poprvé v kariéře obstává ve všech hereckých polohách. Charismatický McConaughey sice září pokaždé, když se dostane ke slovu. Převálcovat sebejistého supertanečníka je ale takřka nemožné, a o to horší to má „nastupující“ Pettyfer, jenž je v poloze mladého jelítka, kterému spadne do klína všechno, po čem chlapci jeho věku touží, omnoho slabší.
I přes zbytečně nevyužité vedlejší postavy a maličko křečovité finále, kde Soderbergh chtě nechtě musí podlehnout hollywoodským šablonám, je Bez kalhot plnokrevnou filmařskou výhrou. Filmu takřka chybí hluchá místa. Snaží se potěšit nefalšovanou show (kamera při vystoupeních často zaujímá „divácké“ podhledy) a nebojí se občas přihodit autentické zaškobrtnutí. Potěší to maximálně.
Máme tu tedy jasný důkaz, že když ženskému publiku nabídnete ambiciózní a osobitou podívanou, která je schovaná pod adekvátně naleštěným zevnějškem, nejste automaticky za vyvrhele. Naopak můžete udělat daleko větší byznys než stá variace na vlhké sny desetiletých chlapců. Kéž by si toho všimli i „tam nahoře“.
O FILMU
Myšlenku natočit film z prostředí striptérů měl Channing Tatum už dlouho v hlavě. Kdysi byl součástí tohoto světa a domníval se, že námět má silný filmový potenciál i předpoklad být vtipný, jedinečný, zábavný… a mohl by poodhalit víc, než se patří. Rozhodující moment přišel až po rozhovoru se Stevenem Soderberghem, díky kterému si Magic Mike našel cestu až na filmové plátno.
Tatum, který se představí v hlavní roli a je zároveň producentem vzpomíná: „Řekl jsem mu, že jsem v devadesátých letech pracoval osm měsíců jako striptér. Vždy jsem chtěl ten příběh dostat do kin. Lidi to zajímá, vždy když na to někde přijde řeč, zahrnují mě dotazy typu: Jak ses k tomu dostal? Co jsi zažil? Kolik jsi vydělával? V té chvíli mi Steven odpověděl: Měl bys do toho jít. Na sto procent. Dej to na papír a já to zrežíruji.“
„Šlo o jeden z nejlepších námětů, o nichž jsem kdy slyšel,“ říká Soderbergh. „Je to sexy, zábavné a šílené. Nabídka exkurze do zajímavého a exkluzivního prostředí, o kterém spousta lidí nemá potuchy.“
Producent Gregory Jacobs dodává: „Oba jsme se shodli, že podobné téma jsme ve filmu ještě neviděli. Channing se do toho vrhl naplno.“
Soderbergh, Jacobs a producent Nick Wechsler se přidali k Tatumovi a jeho partnerovi Reidovi Carolinovi, aby na společných sezeních prodiskutovali hlavní myšlenku a jednotlivé body týkající se konečné podoby scénáře. „Nikdy jsem nepracoval s ochotnějším člověkem, říká Tatum na účet Soderbergha, s nímž minulý rok spolupracoval na thrilleru Zkrat. „Dokázal povzbudit herce i štáb, aby přispěli vlastními myšlenkami a nápady.“ Bylo to právě na jednom ze vzpomínaných sezení, kdy režisér navrhl pojmout příběh z dvojí perspektivy: devatenáctiletý Adam, přezdívaný Kid, by představoval úhel mladého Tatuma a jeho třicetiletý rádce Mike, v podání samotného Tatuma, by byl pohledem muže, který už v životě něco zažil.
Tatum podotýká, že nešlo až tak o konkrétní dějové situace jako „o celkovou atmosféru a energii, kterou jsem chtěl zachytit. Je to období života, kdy zkoušíte všechno možné a necháváte se přemluvit k bláznivým věcem. Možná máte plány do budoucnosti, ale teď je to jen o výplatní pásce, další party a užívání si.“
„Žádná z postav není inspirovaná skutečnou osobou, dokonce ani ta má,“ upřesňuje Tatum. „Celý děj je fikce. Rozhodli jsme se tak naschvál, abychom měli volnou ruku při rozvíjení příběhu a našich vlastních scén.“
„Řekl bych, že Channingův život byl mnohem divočejší než by tento film mohl ukázat. Pokud bychom tam dali věci, co se skutečně staly, i tak by tomu nikdo nevěřil,“ dodává s úsměvem Carolin. Zároveň podotýká: „Chtěl jsem být realistický a vycházet z jeho zkušenosti. Byl mladý a snažil se vydělat si na živobytí. Díky tomu však o víkendech prožíval až surrealistické momenty, kdy v tanečním rytmu ze sebe strhával kusy oblečení v místnosti plné vřískajících žen.“
Není pochyb, a Tatum to může dosvědčit, že děj filmu je do jisté míry založený na pravdě. Když mu bylo 18, střídal brigády jako na běžícím páse, přemýšlejíc co bude dál. Jednoho dne se v rádiu doslechl, že hledají tanečníky do jedné pánské show. „Pomyslel jsem si: Proč ne? Tancovat umím,“ říká. „Znělo to jako práce, kterou jsem mohl dělat ve volné chvíli.“
„Za dvě hodinky taneční show jsem vydělal 150, někdy až 600 dolarů týdně, všechno na ruku. V té době to byl pro mě hotový majland,“ pokračuje. „Vystoupení jsem si fakt užíval, přestože chlap v tangách se někdy může cítit trapně. Čím víc se snažíte být sexy, tím je to trapnější. Musíte to pojmout s humorem a ironií, protože jen tak budete skutečně zábavný. Striptéři jsou většinou ti nejnezáživnější chlapi, jaké si můžete představit. Když dělají parodii na hasiče, musí to být ta nejotřepanější verze hasičů, ale ženy to milují. Vřískají, smějí se a cpou vám do kalhot bankovky. Bylo to divoké. Cítili jsme se jako filmové hvězdy.“
Magic Mike je garancí vyprodaných večerů v klubu Xquisite, který vede bývalý striptér Dallas, v podání Matthewa McConaugheyho. Dallas objevil Mika před šesti lety, když ho viděl tancovat s kamarády a navrhl mu profesionálně zdokonalit svůj talent.
„Dallas je muž mnoha tváří, ale je to především obchodník, který má oči neustále na stopkách,“ říká McConaughey. Stejně tak i Mike, když se seznámí s Adamem „Kidem“, nabídne sexy mladému muži šanci vydělat si za krátkou dobu velký balík peněz a stane se jeho mentorem. Prostřednictvím Kida diváci nahlídnou do života neodolatelných Králů Tampy.
„Chtěl jsem, aby mu nic nestálo v cestě a diváci jasně viděli důvod, proč ho láká svět striptérů a chce být jeho součástí. Nemluvě o tom, že ho tím světem měl provázet člověk Mikova charakteru - byli jako rodina, v níž jsou všichni bratři,“ vysvětluje Soderbergh. „Pro úzce propojenou skupinu je typická sounáležitost a specifický humor obsažený v samotných lidech a situacích.“
Pro ženy, které přicházejí v rozběsněných davech s rozpuštěnými vlasy a tleskajíc těmto přehnaným vzorům mužnosti - hasičům, atletům, rebelům a mužům v uniformách - je to příležitost splnit si nejdivočejší romantické touhy v relativně nevinném prostředí. V jistém smyslu jde o fantazírování na obou stranách a právě to je jednou z témat filmu Bez kalhot, říká Wechlser. „Dělat striptýz znamená dobře vydělávat, potkávat krásné ženy a fajn chlápky. Zní to dobře. Ale může to fungovat jako droga, která vám zatemní mysl, a vy přestanete vnímat realitu; myslíte si, že jdete za svým snem, ale ve skutečnosti jen berete tu drogu.“
Kidova sestra Brooke si všimne, že na některé otázky ohledně Mikova života nenachází odpověď. Jak horké letní dny ubíhají a Adam si to v nové práci užívá naplno, dějí se věci, které možná ukážou Mikovi novou cestu - na ní už bude důležité myslet na budoucnost.
„Mike konečně začne vnímat realitu kolem sebe,“ říká Soderbergh. „Uvědomí si, že chce od života víc.“
„Chlap pro všechno,“ tak popisuje Tatum svojí postavu Mika. „Je upřímný, energický, vynalézavý a věří, že klíčem k úspěchu je mít rozběhnutých několik věcí najednou. Přesně toho se drží i v praxi - opravuje střechy, čistí auta a o víkendech se mění na Magic Mika. Ale to, co je jeho srdci nejbližší, nevydělává ani cent: navrhování a vyrábění originálního nábytku, který by rád prodával. Doufá, že hned jak se situace na trhu zlepší, bude mi moct vzít půjčku.
„Channing má neskutečné charisma a je v něm lidskost, kterou si získá publikum, ať už je Mike namočený do jakéhokoliv problému,“ říká Jacobs.
Ale šarm mnohokrát nestačí. „Má pocit, že se mu daří, ale ve skutečnosti horko těžko splácí účty a stále je to jen třicetiletý striptér s několika příležitostnými pracemi,“ říká Carolin.
Jeho největším úspěchem je Magic Mike. Zákazníci to vědí, chlapi z klubu to vědí a nepochybně to ví i Dallas. Už léta se spoléhá na Mikovu popularitu, získal solidní klientelu a doufá, že se mu v budoucnosti podaří prorazit na větším trhu a získaný profit si rozdělit. „Pokud je Mike kapitánem týmu, Dallas je jeho trenérem,“ říká Tatum. „Nevíme, zda plánuje vtáhnout Mika do businessu. Nic mu nenamlouvá, jen mu dává prostor věřit v to, v co věřit chce.“
Dallas, bývalý striptér, který nepřestal milovat světla reflektorů, zná svět nočních klubů jako své boty. I když má teď na starosti obchodní stránku věci, nenechá si ujít pravidelné vítání hostů jakožto výstřední uvaděč. Sympatie svých chlapců si získal vždy připraveným úsměvem a srdečným poplácáváním po zádech. McConaughey říká: „Byl vynikající striptér a teď je to on, kdo má show na starosti. Neustále se snaží vylepšovat jednotlivá čísla a vymýšlet nové věci. Má vizionářské nápady. Na své chlapce nedá dopustit, ale nejdůležitější jsou samozřejmě jejich výsledky. Je to pro něho jednoduchá matematika: Ten, kdo vydělá nejvíc, je největší hvězda.“
Kromě Tatuma „byl Matthew prvním vybraným hercem,“ říká Soderbergh. „Líbil se mu námět. Když jsem mu řekl, o jakou postavu jde, odpověděl mi: přesně vím, jak na to. Beru to!“
Tatum říká: „Dodal postavě excentričnost přesně podle našich představ, přičemž ji dokázal zachovat v rovině uvěřitelnosti. Opravdu skvělý výkon.“
Dallas umí rozpoznat talent a velmi rychle uvidí potenciál v Adamovi, kterého mu Mike jednoho večera představí v domnění, že jde jen o jednorázovou výpomoc v zákulisí. Nováček je bez přípravy vyvedený na pódium, když je třeba nahradit jednoho z vystoupení. Carolin říká: „Je přirozený. Není to nejlepší tanečník, ale to se dá naučit. Dallasovi udeří do očí hlavně jeho sebejistota. Líbí se mu, že Kid neváhá chopit se šance.“
Jak daleko je ochotný zajít? Britský herec Alex Pettyfer, který se představí v roli sympatického, ale lehkovážného Adama, říká: „Myslím, že mnoho lidí si v životě projde fází, kdy se bezhlavě vrhají ze strmého útesu. Adam prožívá něco podobného. Škola mu nevyšla, nemá práci a chce vypadnout z domova. Hledá něco vzrušujícího a v tu chvíli přichází do hry Mike a dá mu šanci nahlédnout do svého podmanivého světa. Je dokonalý, je nevázaný, představuje vše, po čem Adam touží. Vrhne se do něho závratnou rychlostí.“
Nějaký čas jsou oba nerozluční. Kid do detailu nasává chování svého mentora, jak na pódiu, tak mimo něj. Nekončící večírky a krásné ženy, to je náplň Mikova volného času. Adama v klubu okouzlí krásná hříšná Nora, s níž začne trávit hodně času.
„Pro Mika je Adam vlastním odrazem v zrcadle,“ dodává Wechsler. „Kid mu připomíná, jaký byl on sám, když mu bylo devatenáct - kluk hledající práci a zábavu.“ S tím rozdílem, že je ochotný riskovat víc než Mike. Velmi dobře si uvědomuje, že není v jeho silách Adama zastavit.
Film otevře divákům okno do Mikova nitra a zároveň je přenese do horkého křesla - hned do první řady - když Králové Tampy spolu s Adamem ovládnou pódium. Ptáte se, kdo jsou Králové Tampy? Odpověď je jasná: šest profíků ztělesňujících mužskou dokonalost. Zná je každý bez ohledu na to, či někdy byli nebo nebyli ve strip klubu.
K Tatumovi a Pettyferovi dále přibyl Matt Bomer jako Ken, plastová postavička, která ožívá a plní tak dětský sen každé ženy; Joe Manganiello jako Big Dick Richie, který rád ukazuje své přednosti; Kevin Nash jako divoký Tarzan, který se prohání po pódiu na laně; a Adam Rodriguez jako zdvořilý Tito dodávající vystoupením latino příchuť.
„Všichni chlapci byli skvělý a každý jeden přispěl něčím specifickým. Hledali jsme herce, kteří dokážou improvizovat a být vtipní, ne profesionální tanečníky,“ říká Soderbergh. Věci se nakonec vyvinuly tak, že kromě Tatuma neměl nikdo z nich výraznější taneční zkušenosti. Byli to zdatní, vysportovaní muži s kaskadérskými nebo muzikálovými zkušenostmi. Například Nash, v roli veterána skupiny, má na svém kontě dvacet let profesionálního wrestlingu. I tak neexistovalo nic, co by je připravilo na moment, kdy ze sebe strhávají oblečení.
Rodriguez si po dobu natáčení „Kriminálky Miami“ vmáčknul intenzivní fitness režim. Se smíchem přiznává: „Ze scénáře jako první vyplynulo, že to bude zábava. Byl mi blízký humor a přátelství mezi postavami. Jako druhé jsem si pomyslel: do háje, nemám vypracované tělo. Musím začít makat!“
„Bylo mi jasné, že pokud roli vezmeme, čeká nás pár nepříjemných situací, ale tak už to při naší práci bývá. Musíte umět odhadnout všechny zábrany,“ říká Bomer.
Všichni se ocitli na jedné lodi a to jim pomohlo, hlavně když postávali v tangách a županech a diskutovali o voskovacích nebo opalovacích technikách. Soderbergh na konto toho poznamenává: „Nic lidi nesblíží víc než společný pocit ponížení a povím vám, sblížili se rychle. Přišli se navzájem podpořit na tréninky, sólo vystoupení a byli k sobě dobrosrdeční - žádná soutěživost, žádné ego. Pozorovat je při předvádění samotných čísel před 150 ženami v publiku a celým štábem bylo neskutečné. Šli do toho naplno.“
Poprvé to bylo nejtěžší, ale čím víc herci trénovali, tím jistější se cítili a jak Manganiello vzpomíná, těšili se na další show. „Přestože cvičíte v sestavách celé týdny, moment natáčení vás zarazí. Soustředíte se na choreografii, a abyste přesně šlápli na značku. Když to skončí, chcete se tam vrátit a začít znovu. Jediné, k čemu to můžeme přirovnat je skok padákem: hned jak se nohami dotknete země, toužíte si to zopakovat a nepropásnout ty první tři sekundy letu. Ženy se mohly zbláznit. Člověk cítil energii davu ještě dlouho potom, jak vypnuly kamery.“
Neocenitelná byla i role komparsistek, které svým nadšením podporovali herce během jejich velkých čísel. Nash má za sebou zápasy v přeplněných arénách, a proto velmi dobře ví, jak důležitý je tento vzájemný kontakt. „Když vystupuje celá skupina v show takového formátu, vzniká vzájemná chemie. Živé publikum vám v momentě zvýší adrenalin v krvi.“
Pro jednotlivé choreografie tvůrci oslovili Alison Faulk z taneční skupiny The Beat Freaks. Faulk se vydala na průzkum do nočních klubů, aby si vytvořila představu nejen, co se týká samotného tance, ale i ´věci, co zabírají na lidi´. Co chtějí? Co se jim líbí?“
„Není to o tanečních pohybech. Hlavní je, aby vypadali sexy, byli sebevědomí a kreativní,“ říká Faulk. „Každé číslo má v sobě trochu romantiky a je postavené na nějakém základě. Nejdůležitější je svádění. Ženy vědí, že to bude zábava a tak trochu klišé.“
Pettyfer, nejméně zkušený tanečník z celé skupiny vzpomíná, jak jeho nezkušenost pomohla vytvořit charakter jeho postavy: „Na začátku jsem se velmi styděl a nechtěl jsem se hýbat. Alison však přišla se super sestavami, které spočívaly jen v několika krocích. Nakonec se to přeneslo na Adama. Myslí si, že umí tancovat lépe, než je tomu ve skutečnosti, ale jeho svěžest a nadšení naplno uspokojí nároky publika.“
Adamův zlomový moment, kdy se nečekaně ocitne na pódiu a z repráků se ozve Madonnina „Like a Virgin“, byl spontánnější než by si diváci mohli myslet. „Tuto scénu jsme si záměrně nepřipravovali,“ říká Pettyfer. „Dokonce mi ani neprozradili, jaká písnička bude hrát. Bylo mi prostě řečeno, abych šel na pódium a začal. Po pár sekundách jsem ze sebe strhl bundu, a když jsem viděl reakci publika, pomyslel jsem si, že to je celkem fajn.“
Kid se později vrátí na pódium s o něco větší sebedůvěrou v roli boxera a kovboje. Matt Bomer se předvede nejen jako dokonalý Ken, ale i jako doktor Láska v bílém plášti; Joe Manganiello předvede tanec v manažerském obleku, všeobecně oblíbenou požárnickou show a zlatou sochu, která ožívá; a Adam Rodriguez zahoří v rytmu kubánské merengue a později ho uvidíme v bílé uniformě a věřte, nebude to uhlazený gentleman.
Nejnáročnější scény připadly na Tatuma včetně pasáže, kdy se prudce roztočí na rukou a následně udělá salto vzad, které patří k jeho oblíbeným akrobatickým kouskům. „Je jedno, co tam děláte, hlavní je, abyste se bavili,“ dodává.
Tak jako Mike uviděl potenciál v Kidovi, tak uviděl cosi víc i v Kidově sestře Brooke. Na rozdíl od žen, které je zvyklý potkávat, Brooke je rozhodná, bystrá, šikovná… a jeví o něj zájem. Avšak nechává si odstup. Nejvíc ho přitahuje tím, že se mu neplazí u nohou se slovy: ´Ježíš Miku, jsi úžasný, umíš skvěle tančit.´ Zkouší ho. Chce vědět, jaký je ve skutečnosti.“
„Hledal jsem někoho se správnou kombinací těchto vlastností,“ říká Soderbergh, který do role Brooke obsadil Cody Horn. „Když jsem ji viděl na castingu, věděl jsem, že je to ta pravá. Vyzařuje z ní současně energie, přívětivost a síla. Působí velmi přesvědčivě.“
Horn říká: „Mike o sobě rád říká, že podniká. Fajn, Brooke chce vědět, co s tím hodlá dělat dál? Pokud to myslí vážně, musí to zkusit a nejen o tom mluvit a hledat výmluvy.“
Zároveň dodává: „Mike je super chlapík, a když je Brooke s ním, cítí se spokojenější. Prožívají spolu zábavné chvíle a bariéra mezi nimi postupně zaniká. Je to počátek přátelství a vzájemného propojení. Pokud by chtěla, mohla by se do něho po uši zamilovat.“
Jediný problém je jeho práce. Soderbergh zdůrazňuje: „Nejde o práci jako takovou, ale o životní styl s ní spojený. Musí společně vyřešit tuto neobvyklou překážku, která je vlastně jádrem celého příběhu. Existuje mnoho důvodů, proč by měli být spolu, ale najde se i mnoho důvodů proč ne.“
Předtím než poznal Brooke, byla mu nejbližší Joanna. Ve filmu jí hraje Olivia Munn. Joanna je studentkou psychologie, která poprvé navštívila klub kvůli průzkumu do školy. Zanedlouho se stala závislá na nočním životě a Mikově společnosti. Munn však říká: „Když se pokusí o něco intimnějšího, Joana ztratí zájem. Má ho ráda, baví ji, ale nic víc nechce.“
Brooke se na začátku vyhýbá vztahu s Mikem. Je z toho nešťastný a snaží se zjistit, co ve věci je. „Mike chce být milovaný. Je to dobrý a upřímný kluk, který své pocity dává najevo,“ říká Carolin. „Ať se snaží jakkoliv, lidé ho neberou takového, jaký ve skutečnosti je. Jeho okolí ho vidí jen jako striptéra a hodnotí podle výkonu na pódiu.
Postavy a obsazení
• Channing Tatum - Magic Mike, striptér
• Alex Pettyfer - Adam („The Kid“), začínající striptér
• Matt Bomer - Ken, striptér
• Matthew McConaughey - Dallas, majitel klubu a šéf souboru
• Joe Manganiello - Big Dick Richie, striptér
• Kevin Nash - Tarzan
• Adam Rodriguez - Tito
• Wendi McLendon-Covey - Tara
• Olivia Munn - Joanna, Mikeova občasná milenka
• Mircea Monroe - Kenova manželka
• Riley Keough - Zora
• Betsy Brandt - Banker
• Cody Horn - Brooke, Adamova sestra
• Gabriel Iglesias - Tobias
• Riley Keough - Nora
• Michael Roark - Ryan
DABING
1.DABING (DVD)
V českém znění: Filip Švarc - Channing Tatum (Mike), Marek Holý - Alex Pettyfer (Adam), Aleš Procházka - Matthew McConaughey (Dallas), Jitka Ježková - Cody Horn (Brooke), Jitka Moučková - Olivia Munn (Joanna), Ernesto Čekan - Adam Rodriguez (Tito), Marika Šoposká - Kate Easton (Liz), Michal Holán - Matt Bomer (Ken), Bohdan Tůma - Gabriel Iglesias (Tobias), Anna Suchánková, Martin Sobotka, Jiří Schwarz, Nikola Votočková, Kateřina Petrová, Petr Lněnička, Zdeněk Mahdal
Překlad: Šárka Bartesová
Zvuk: David Pavlíček
Produkce: Leoš Lanči
Dialogy a režie: Jiří Kvasnička
Vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve studiu Pro-Time 2012
2.DABING (Filmbox, AMC)
V českém znění: Michal Holán - Channing Tatum (Mike), Martin Sobotka - Alex Pettyfer (Adam), Zbyšek Pantůček - Matthew McConaughey (Dallas), Nikola Votočková - Cody Horn (Brooke), Ivana Milbachová - Olivia Munn (Joanna), Ernesto Čekan - Adam Rodriguez (Tito), Jiří Dvořák - Matt Bomer (Ken), Tomáš Borůvka - Gabriel Iglesias (Tobias), Šárka Vondrová - Riley Keough (Nora), Rudolf Kubík - Joe Manganiello (Big Dick Richie), Igor Bareš - Kevin Nash (Tarzan) a další
Překlad: Šárka Bartesová
Zvuk: Oldřich Wajsar
Produkce: Eva Blažkovičová
Dialogy a režie: Magda Landsmannová
Vyrobila: Saga TV ve spolupráci s Alhambra Art Studiem a DW Agenturou v roce 2013
3.DABING (Prima)
V českém znění: Michal Holán - Channing Tatum (Mike), Oldřich Hajlich - Alex Pettyfer (Adam), Jakub Saic - Matthew McConaughey (Dallas), Andrea Elsnerová - Cody Horn (Brooke), Jitka Moučková - Olivia Munn (Joanna), Marek Holý - Adam Rodriguez (Tito), Terezie Taberyová - Kate Easton (Liz), Filip Jančík - Matt Bomer (Ken), Petr Lněnička - Gabriel Iglesias (Tobias), Anna Brousková - Riley Keough (Nora), Radek Hoppe - Joe Manganiello (Richie), Bohdan Tůma - Kevin Nash (Tarzan), Petr Neskusil, Zuzana Schulzová a další
Překlad: Veronika Čápová
Zvuk: Petr Kočík
Produkce: Libuše Witzová
Vedoucí výroby: Kristýna Pavlíková
Vedoucí dramaturg: Daniel Košťál
Šéfproducent: Jaroslav Richtr
Dialogy a režie: Zuzana Taberyová
Vyrobilo: Studio Audiotech pro FTV Prima s.r.o. 2014
DVD, KINA a NÁVŠTĚVNOST
Premiéra ČR: 12.7.2012 H.C.E.
Premiéra USA: 29.6.2012 Warner Bros. US
Premiéra v půjčovnách VHS/DVD: -
Poprvé na DVD: 30.11.2012 H.C.E.
Poprvé na Blu-ray: (Zatím nevyšlo)
Tržby v ČR - Kč 7 981 415
Tržby celkem - $ 167 221 571
Návštěvnost v ČR 61 599
Náklady (Rozpočet) - $ 7 000 000
FILMY V SÉRII
Do naha! gastonrolinc.webnode.cz/news/a51/
Komedie, Velká Británie, 1997
Režie: Peter Cattaneo, Hrají: Robert Carlyle, Mark Addy
Bez kalhot gastonrolinc.webnode.cz/news/a0235/
Drama / Komedie, USA, 2012
Režie: Steven Soderbergh, Hrají: Alex Pettyfer, Channing Tatum
Bez kalhot XXL gastonrolinc.webnode.cz/news/a0236/
Drama / Hudební, USA, 2015
Režie: Gregory Jacobs, Hrají: Channing Tatum, Amber Heard
„Přes den makaj, v noci řáděj."
OBSAH
Ve svém filmu režisér Steven Soderbergh otevírá dveře do světa mužských striptérů. Film je inspirován zkušenostmi Channinga Tatuma z dob, kdy pracoval jako striptér a o své herecké kariéře pouze snil. Tatum však ve snímku nehraje sám sebe, ale svého staršího rádce Mika. Jeho postavu ztvárnil Alex Pettyfer. Matthewa McConaugheyho uvidíme v roli Dallase, vysloužilého striptéra a současného majitele klubu, v němž Mike se svým žákem vystupují.(oficiální text distributora)
FILMOVÁ RECENZE ČSFD
Na nablýskaném povrchu Soderbergh striptéry adoruje, uvnitř se jejich převádění existenční zkušenosti na krásná těla a silné prožitky směje. Nejspíš. Nevede nás totiž k jednomu typu čtení, takže není problém vnímat Bez kalhot jako Flashdancem (a jinými osmdesátkovými tanečními peckami) řiznutý příběh o chudém, nepříliš bystrém chlapci, kterému hezká tvář a simulace kopulačních pohybů bohatství, slávu a drogy přinesla. Avšak různě nápadných upozornění, že nejde o typický „rise-to-stardom“ příběh, nabízí film dostatek. S líbivými striptérskými výstupy, nadopovanými hlasitou hudbou a světelnými efekty, kontrastují v nejvyšší možné míře civilní, hudby a kamerových hrátek prosté dialogové scény (dlouhé záběry, statická kamera, živá, někdy vtipná mizanscéna). Klábosení, významné více projevem postav než obsahem vět, bylo buďto výborně napsané a zahrané, nebo alespoň částečně improvizované. Rozpaky, zámlky, přeřeknutí, stydlivé pohledy a nesmělá gesta nás vracejí z bezchybného světa napumpovaných penisů a falešných policejních uniforem do trapně přirozené reality. Chaning Tatum díky předchozím zkušenostem zřejmě nejlépe věděl, jak ztvárnit člověka, kterému vystavování těla poskytuje falešný pocit kontroly, ale neméně autentičtí jsou také ti, o nichž si myslí, že je má pod kontrolou (Alex Pettyfer), případně ti, jejichž nekontrolovatelnost ho vede ke konfrontaci s vlastní „bezobsažností“ (Cody Horn). Hvězdou večera v nejpřímočařejším slova smyslu je zosobnění slova mačo, Matthew McConaughey, kterému byla konečně nabídnuta role vyžadující výhradně to, na čem vystavěl celou svou hereckou kariéru – na siláckých řečech a okázalé prezentaci břišních svalů. Obnažování mužských těl je ve filmu přítomné často, dlouho a – s jednou výjimkou – bez osvobozujících prostřihů na tvář někoho, komu takové chování připadá nepatřičné. Hádám, že zbytečné budou tyto scény připadat zejména pánům v publiku, což mohl být marketingový tah (ideální film pro dámské jízdy), stejně dobře jako režisérův útok na mužský pohled, na nepsané pravidlo vystavovat ke koukání mnohem častěji ženy, jejichž nahota je zde naopak podávána bez jakékoliv senzačnosti. Konstantní dvojkolejnost, neustálá nejistota, na čí straně Soderbergh stojí, nijak nenarušuje kompaktnost filmu (to spíše pár nadbytečných kamerových exhibicí s obrazem jiných než slunně kalifornských kvalit) a za příběhem napohled tak prostým a hladkým, že by snadno mohl proklouznout bez větší pozornosti, vytváří zvláštní napětí. Skýtané vzrušení je díky tomu nejenom smyslové (nehledě na vaše preference), ale i cinefilní. (Matty) 4*
Je libo Channingovu klobásu nebo Pettyferovy spodky? Ani jedno bych si nedal, ani kdybych byl krásná blondýna, a ti dva u mě tančili a kroutili prdelí. Tak odporný film, jako je tenhle, jsem už dlouho neviděl. Mně bylo totál špatně z herců, jen když se zjevili před jásajícím publikem. Tatum byl sice velmi zkušený v předvádění toho nej ze svého těla, ale přesto mně z něho bylo na blití. Pettyfer, který je jinak celkem slibný herec, tady úplně herecky propadl, a už jsem hledal sáček, že vrhnu i z něj. Vrcholem byl Matthew McConaughey, vyschlý jak hiv pozitivní. Všichni tři herci, a to je celkem akceptuji, se mně po účinkování v tomhle filmu maximálně zhnusili. Tatum si říkal už o to delší dobu, ale přišlo to až ted a dlouho si žádný film s ním nepustím. Když se film neodehrával ve striptýzovém baru, tak se neuvěřitelně vlekl a byl blábolivý až hrůza. Ani se nechce věřit, že Soderbergh natočí tak neuvěřitelně sterilně film o pánském striptýzu. Film mně připadal, jako by z něj vystříhali nejlepší scény a nechali tam pár scén Tatumova tančení pro jeho pubertální fanynky. Jenže film se právě takovým nebude líbit obsahově. Na film jsem se těšil. Tatum v něm sice využil svých striptérských zkušeností ještě před filmovou kariérou, ale film to byl tak nepříjemně natočený, až jsem ho málem nedokoukal. Vím, že Soderbergh se od sraček posunul ještě k větším a komerčnějším sračkám, ale tohle je fakt moc. Nezábavné, pro hetero chlapa na zblití a pro nadržené fanynky dost neuspokojivé. Kontroverzně zajímavé téma je totiž natočeno dost konvenčně a konzervativně. Pro mě zcela zbytečný film a zatím nejhorší film roku 2012. 10% (kingik) 1*
Pro někoho je to životní poselství, pro jiného boj o přežití. Chápu, že by se mnou Channing Tatum nesouhlasil, ale tohle jsem vážně neměl vidět. Ono když se Vám před obrazovkou natřásá banda chlapů celé dvě hodiny, také byste to nechtěli vidět. A ta kopa ženských, co se tam objeví, to svojí krásou rozhodně nezachrání. Nicméně uznávám a respektuju to, že se Channing z takové práce dostal. Uznávám i jeho a Mattův parádní herecký výkon. Všechno ostatní je ale pro mě mimo. (Malarkey) 2*
VELKÁ RECENZE
Stevenu Soderberghovi nikdy nechyběly ambice. Ať už točí akčňák, sci-fi, drama nebo lupičskou komedii, vždycky se snaží vyhnout mainstreamovým klišé a zkusit svojí novinku obohatit něčím novým či neobvyklým. Zřídkakdy mu to sice přináší komerční úspěch, o ten mu ale v první řadě nikdy nešlo, což dělá z čerstvého hitu Bez kalhot o to zajímavější film.
Soderbergh si určitě dobře všiml hollywoodského trendu, cílit co nejvíc filmů na mužské publikum. Výbuchy, střílení, lepé děvy… to všechno zabírá obrovskou část kinoprodukce. A nebohé slečny tak většinou jen hrají partnerský doprovod, nebo čekají na další schůdnou romantickou komedii. Co se tedy stane ve chvíli, kdy jim naservírujete film o dvojici striptérů, kteří se mezi řešením životních problémů prvotřídně svíjejí na pódiu? Kinosály se bleskurychle začnou plnit vřeštícími dámami všech generací!
A tady se konečně sluší přiznat, že je to navýsost zasloužená komerční výhra. Bez kalhot totiž člověk přeje každou uspokojenou divačku, a to čistě proto, že jde o nápaditý biják, který v první minutě chytne a už nepustí. Hollywoodu momentálně kralující Channing Tatum se sem přišel tak trochu vyzpovídat ze svých kariérních začátků (jeho „mladé já“ hraje Alex Pettyfer). A na filmu se to krásně podepisuje tím, že byznys mužského striptýzu nerozebírá jako povrchní odhazování šatů. Místo toho se s hrdinou, jehož ambice jsou v něčem úplně jiném než v křepčení na pódiu, spíš nakukujeme do věrohodně vykresleného zákulisí.
Tatumův Mike zkrátka není jen pohledný věšák na spotřební oblečení. Je to uvědomělý obchodník s talentem na řadu věcí, který se odhodlaně potýká s neveselou sociální situací. Po minutě jím za to můžete pohrdat, po několika desítkách ho budete chápat. Stejně jako Soderbergha, který natočil odlehčený, avšak zatraceně chytrý film o boji za vlastní budoucnost. A opět u toho šikovně překročil mnohé žánrové mantinely.
Zní to jako další nezávislácké drama? To si pište, a právě tím také Bez kalhot s velké části je. Má v sobě sice trochu romantiky, hodně polonahých borců a několik brilantních tanečních vystoupení. V jádru je to ale intenzivní příběh člověka, který se z života snaží vyždímat co nejvíc. A nevzdává se ani ve chvílích, kdy mu pod nohy létá jeden klacek za druhým.
Soderberghova klika je pak v tom, že tak vážné téma prodává s dostatečným nadhledem, spoustou humoru a s čím dál tím sympatičtějším Tatumem, který poprvé v kariéře obstává ve všech hereckých polohách. Charismatický McConaughey sice září pokaždé, když se dostane ke slovu. Převálcovat sebejistého supertanečníka je ale takřka nemožné, a o to horší to má „nastupující“ Pettyfer, jenž je v poloze mladého jelítka, kterému spadne do klína všechno, po čem chlapci jeho věku touží, omnoho slabší.
I přes zbytečně nevyužité vedlejší postavy a maličko křečovité finále, kde Soderbergh chtě nechtě musí podlehnout hollywoodským šablonám, je Bez kalhot plnokrevnou filmařskou výhrou. Filmu takřka chybí hluchá místa. Snaží se potěšit nefalšovanou show (kamera při vystoupeních často zaujímá „divácké“ podhledy) a nebojí se občas přihodit autentické zaškobrtnutí. Potěší to maximálně.
Máme tu tedy jasný důkaz, že když ženskému publiku nabídnete ambiciózní a osobitou podívanou, která je schovaná pod adekvátně naleštěným zevnějškem, nejste automaticky za vyvrhele. Naopak můžete udělat daleko větší byznys než stá variace na vlhké sny desetiletých chlapců. Kéž by si toho všimli i „tam nahoře“.
O FILMU
Myšlenku natočit film z prostředí striptérů měl Channing Tatum už dlouho v hlavě. Kdysi byl součástí tohoto světa a domníval se, že námět má silný filmový potenciál i předpoklad být vtipný, jedinečný, zábavný… a mohl by poodhalit víc, než se patří. Rozhodující moment přišel až po rozhovoru se Stevenem Soderberghem, díky kterému si Magic Mike našel cestu až na filmové plátno.
Tatum, který se představí v hlavní roli a je zároveň producentem vzpomíná: „Řekl jsem mu, že jsem v devadesátých letech pracoval osm měsíců jako striptér. Vždy jsem chtěl ten příběh dostat do kin. Lidi to zajímá, vždy když na to někde přijde řeč, zahrnují mě dotazy typu: Jak ses k tomu dostal? Co jsi zažil? Kolik jsi vydělával? V té chvíli mi Steven odpověděl: Měl bys do toho jít. Na sto procent. Dej to na papír a já to zrežíruji.“
„Šlo o jeden z nejlepších námětů, o nichž jsem kdy slyšel,“ říká Soderbergh. „Je to sexy, zábavné a šílené. Nabídka exkurze do zajímavého a exkluzivního prostředí, o kterém spousta lidí nemá potuchy.“
Producent Gregory Jacobs dodává: „Oba jsme se shodli, že podobné téma jsme ve filmu ještě neviděli. Channing se do toho vrhl naplno.“
Soderbergh, Jacobs a producent Nick Wechsler se přidali k Tatumovi a jeho partnerovi Reidovi Carolinovi, aby na společných sezeních prodiskutovali hlavní myšlenku a jednotlivé body týkající se konečné podoby scénáře. „Nikdy jsem nepracoval s ochotnějším člověkem, říká Tatum na účet Soderbergha, s nímž minulý rok spolupracoval na thrilleru Zkrat. „Dokázal povzbudit herce i štáb, aby přispěli vlastními myšlenkami a nápady.“ Bylo to právě na jednom ze vzpomínaných sezení, kdy režisér navrhl pojmout příběh z dvojí perspektivy: devatenáctiletý Adam, přezdívaný Kid, by představoval úhel mladého Tatuma a jeho třicetiletý rádce Mike, v podání samotného Tatuma, by byl pohledem muže, který už v životě něco zažil.
Tatum podotýká, že nešlo až tak o konkrétní dějové situace jako „o celkovou atmosféru a energii, kterou jsem chtěl zachytit. Je to období života, kdy zkoušíte všechno možné a necháváte se přemluvit k bláznivým věcem. Možná máte plány do budoucnosti, ale teď je to jen o výplatní pásce, další party a užívání si.“
„Žádná z postav není inspirovaná skutečnou osobou, dokonce ani ta má,“ upřesňuje Tatum. „Celý děj je fikce. Rozhodli jsme se tak naschvál, abychom měli volnou ruku při rozvíjení příběhu a našich vlastních scén.“
„Řekl bych, že Channingův život byl mnohem divočejší než by tento film mohl ukázat. Pokud bychom tam dali věci, co se skutečně staly, i tak by tomu nikdo nevěřil,“ dodává s úsměvem Carolin. Zároveň podotýká: „Chtěl jsem být realistický a vycházet z jeho zkušenosti. Byl mladý a snažil se vydělat si na živobytí. Díky tomu však o víkendech prožíval až surrealistické momenty, kdy v tanečním rytmu ze sebe strhával kusy oblečení v místnosti plné vřískajících žen.“
Není pochyb, a Tatum to může dosvědčit, že děj filmu je do jisté míry založený na pravdě. Když mu bylo 18, střídal brigády jako na běžícím páse, přemýšlejíc co bude dál. Jednoho dne se v rádiu doslechl, že hledají tanečníky do jedné pánské show. „Pomyslel jsem si: Proč ne? Tancovat umím,“ říká. „Znělo to jako práce, kterou jsem mohl dělat ve volné chvíli.“
„Za dvě hodinky taneční show jsem vydělal 150, někdy až 600 dolarů týdně, všechno na ruku. V té době to byl pro mě hotový majland,“ pokračuje. „Vystoupení jsem si fakt užíval, přestože chlap v tangách se někdy může cítit trapně. Čím víc se snažíte být sexy, tím je to trapnější. Musíte to pojmout s humorem a ironií, protože jen tak budete skutečně zábavný. Striptéři jsou většinou ti nejnezáživnější chlapi, jaké si můžete představit. Když dělají parodii na hasiče, musí to být ta nejotřepanější verze hasičů, ale ženy to milují. Vřískají, smějí se a cpou vám do kalhot bankovky. Bylo to divoké. Cítili jsme se jako filmové hvězdy.“
Magic Mike je garancí vyprodaných večerů v klubu Xquisite, který vede bývalý striptér Dallas, v podání Matthewa McConaugheyho. Dallas objevil Mika před šesti lety, když ho viděl tancovat s kamarády a navrhl mu profesionálně zdokonalit svůj talent.
„Dallas je muž mnoha tváří, ale je to především obchodník, který má oči neustále na stopkách,“ říká McConaughey. Stejně tak i Mike, když se seznámí s Adamem „Kidem“, nabídne sexy mladému muži šanci vydělat si za krátkou dobu velký balík peněz a stane se jeho mentorem. Prostřednictvím Kida diváci nahlídnou do života neodolatelných Králů Tampy.
„Chtěl jsem, aby mu nic nestálo v cestě a diváci jasně viděli důvod, proč ho láká svět striptérů a chce být jeho součástí. Nemluvě o tom, že ho tím světem měl provázet člověk Mikova charakteru - byli jako rodina, v níž jsou všichni bratři,“ vysvětluje Soderbergh. „Pro úzce propojenou skupinu je typická sounáležitost a specifický humor obsažený v samotných lidech a situacích.“
Pro ženy, které přicházejí v rozběsněných davech s rozpuštěnými vlasy a tleskajíc těmto přehnaným vzorům mužnosti - hasičům, atletům, rebelům a mužům v uniformách - je to příležitost splnit si nejdivočejší romantické touhy v relativně nevinném prostředí. V jistém smyslu jde o fantazírování na obou stranách a právě to je jednou z témat filmu Bez kalhot, říká Wechlser. „Dělat striptýz znamená dobře vydělávat, potkávat krásné ženy a fajn chlápky. Zní to dobře. Ale může to fungovat jako droga, která vám zatemní mysl, a vy přestanete vnímat realitu; myslíte si, že jdete za svým snem, ale ve skutečnosti jen berete tu drogu.“
Kidova sestra Brooke si všimne, že na některé otázky ohledně Mikova života nenachází odpověď. Jak horké letní dny ubíhají a Adam si to v nové práci užívá naplno, dějí se věci, které možná ukážou Mikovi novou cestu - na ní už bude důležité myslet na budoucnost.
„Mike konečně začne vnímat realitu kolem sebe,“ říká Soderbergh. „Uvědomí si, že chce od života víc.“
„Chlap pro všechno,“ tak popisuje Tatum svojí postavu Mika. „Je upřímný, energický, vynalézavý a věří, že klíčem k úspěchu je mít rozběhnutých několik věcí najednou. Přesně toho se drží i v praxi - opravuje střechy, čistí auta a o víkendech se mění na Magic Mika. Ale to, co je jeho srdci nejbližší, nevydělává ani cent: navrhování a vyrábění originálního nábytku, který by rád prodával. Doufá, že hned jak se situace na trhu zlepší, bude mi moct vzít půjčku.
„Channing má neskutečné charisma a je v něm lidskost, kterou si získá publikum, ať už je Mike namočený do jakéhokoliv problému,“ říká Jacobs.
Ale šarm mnohokrát nestačí. „Má pocit, že se mu daří, ale ve skutečnosti horko těžko splácí účty a stále je to jen třicetiletý striptér s několika příležitostnými pracemi,“ říká Carolin.
Jeho největším úspěchem je Magic Mike. Zákazníci to vědí, chlapi z klubu to vědí a nepochybně to ví i Dallas. Už léta se spoléhá na Mikovu popularitu, získal solidní klientelu a doufá, že se mu v budoucnosti podaří prorazit na větším trhu a získaný profit si rozdělit. „Pokud je Mike kapitánem týmu, Dallas je jeho trenérem,“ říká Tatum. „Nevíme, zda plánuje vtáhnout Mika do businessu. Nic mu nenamlouvá, jen mu dává prostor věřit v to, v co věřit chce.“
Dallas, bývalý striptér, který nepřestal milovat světla reflektorů, zná svět nočních klubů jako své boty. I když má teď na starosti obchodní stránku věci, nenechá si ujít pravidelné vítání hostů jakožto výstřední uvaděč. Sympatie svých chlapců si získal vždy připraveným úsměvem a srdečným poplácáváním po zádech. McConaughey říká: „Byl vynikající striptér a teď je to on, kdo má show na starosti. Neustále se snaží vylepšovat jednotlivá čísla a vymýšlet nové věci. Má vizionářské nápady. Na své chlapce nedá dopustit, ale nejdůležitější jsou samozřejmě jejich výsledky. Je to pro něho jednoduchá matematika: Ten, kdo vydělá nejvíc, je největší hvězda.“
Kromě Tatuma „byl Matthew prvním vybraným hercem,“ říká Soderbergh. „Líbil se mu námět. Když jsem mu řekl, o jakou postavu jde, odpověděl mi: přesně vím, jak na to. Beru to!“
Tatum říká: „Dodal postavě excentričnost přesně podle našich představ, přičemž ji dokázal zachovat v rovině uvěřitelnosti. Opravdu skvělý výkon.“
Dallas umí rozpoznat talent a velmi rychle uvidí potenciál v Adamovi, kterého mu Mike jednoho večera představí v domnění, že jde jen o jednorázovou výpomoc v zákulisí. Nováček je bez přípravy vyvedený na pódium, když je třeba nahradit jednoho z vystoupení. Carolin říká: „Je přirozený. Není to nejlepší tanečník, ale to se dá naučit. Dallasovi udeří do očí hlavně jeho sebejistota. Líbí se mu, že Kid neváhá chopit se šance.“
Jak daleko je ochotný zajít? Britský herec Alex Pettyfer, který se představí v roli sympatického, ale lehkovážného Adama, říká: „Myslím, že mnoho lidí si v životě projde fází, kdy se bezhlavě vrhají ze strmého útesu. Adam prožívá něco podobného. Škola mu nevyšla, nemá práci a chce vypadnout z domova. Hledá něco vzrušujícího a v tu chvíli přichází do hry Mike a dá mu šanci nahlédnout do svého podmanivého světa. Je dokonalý, je nevázaný, představuje vše, po čem Adam touží. Vrhne se do něho závratnou rychlostí.“
Nějaký čas jsou oba nerozluční. Kid do detailu nasává chování svého mentora, jak na pódiu, tak mimo něj. Nekončící večírky a krásné ženy, to je náplň Mikova volného času. Adama v klubu okouzlí krásná hříšná Nora, s níž začne trávit hodně času.
„Pro Mika je Adam vlastním odrazem v zrcadle,“ dodává Wechsler. „Kid mu připomíná, jaký byl on sám, když mu bylo devatenáct - kluk hledající práci a zábavu.“ S tím rozdílem, že je ochotný riskovat víc než Mike. Velmi dobře si uvědomuje, že není v jeho silách Adama zastavit.
Film otevře divákům okno do Mikova nitra a zároveň je přenese do horkého křesla - hned do první řady - když Králové Tampy spolu s Adamem ovládnou pódium. Ptáte se, kdo jsou Králové Tampy? Odpověď je jasná: šest profíků ztělesňujících mužskou dokonalost. Zná je každý bez ohledu na to, či někdy byli nebo nebyli ve strip klubu.
K Tatumovi a Pettyferovi dále přibyl Matt Bomer jako Ken, plastová postavička, která ožívá a plní tak dětský sen každé ženy; Joe Manganiello jako Big Dick Richie, který rád ukazuje své přednosti; Kevin Nash jako divoký Tarzan, který se prohání po pódiu na laně; a Adam Rodriguez jako zdvořilý Tito dodávající vystoupením latino příchuť.
„Všichni chlapci byli skvělý a každý jeden přispěl něčím specifickým. Hledali jsme herce, kteří dokážou improvizovat a být vtipní, ne profesionální tanečníky,“ říká Soderbergh. Věci se nakonec vyvinuly tak, že kromě Tatuma neměl nikdo z nich výraznější taneční zkušenosti. Byli to zdatní, vysportovaní muži s kaskadérskými nebo muzikálovými zkušenostmi. Například Nash, v roli veterána skupiny, má na svém kontě dvacet let profesionálního wrestlingu. I tak neexistovalo nic, co by je připravilo na moment, kdy ze sebe strhávají oblečení.
Rodriguez si po dobu natáčení „Kriminálky Miami“ vmáčknul intenzivní fitness režim. Se smíchem přiznává: „Ze scénáře jako první vyplynulo, že to bude zábava. Byl mi blízký humor a přátelství mezi postavami. Jako druhé jsem si pomyslel: do háje, nemám vypracované tělo. Musím začít makat!“
„Bylo mi jasné, že pokud roli vezmeme, čeká nás pár nepříjemných situací, ale tak už to při naší práci bývá. Musíte umět odhadnout všechny zábrany,“ říká Bomer.
Všichni se ocitli na jedné lodi a to jim pomohlo, hlavně když postávali v tangách a županech a diskutovali o voskovacích nebo opalovacích technikách. Soderbergh na konto toho poznamenává: „Nic lidi nesblíží víc než společný pocit ponížení a povím vám, sblížili se rychle. Přišli se navzájem podpořit na tréninky, sólo vystoupení a byli k sobě dobrosrdeční - žádná soutěživost, žádné ego. Pozorovat je při předvádění samotných čísel před 150 ženami v publiku a celým štábem bylo neskutečné. Šli do toho naplno.“
Poprvé to bylo nejtěžší, ale čím víc herci trénovali, tím jistější se cítili a jak Manganiello vzpomíná, těšili se na další show. „Přestože cvičíte v sestavách celé týdny, moment natáčení vás zarazí. Soustředíte se na choreografii, a abyste přesně šlápli na značku. Když to skončí, chcete se tam vrátit a začít znovu. Jediné, k čemu to můžeme přirovnat je skok padákem: hned jak se nohami dotknete země, toužíte si to zopakovat a nepropásnout ty první tři sekundy letu. Ženy se mohly zbláznit. Člověk cítil energii davu ještě dlouho potom, jak vypnuly kamery.“
Neocenitelná byla i role komparsistek, které svým nadšením podporovali herce během jejich velkých čísel. Nash má za sebou zápasy v přeplněných arénách, a proto velmi dobře ví, jak důležitý je tento vzájemný kontakt. „Když vystupuje celá skupina v show takového formátu, vzniká vzájemná chemie. Živé publikum vám v momentě zvýší adrenalin v krvi.“
Pro jednotlivé choreografie tvůrci oslovili Alison Faulk z taneční skupiny The Beat Freaks. Faulk se vydala na průzkum do nočních klubů, aby si vytvořila představu nejen, co se týká samotného tance, ale i ´věci, co zabírají na lidi´. Co chtějí? Co se jim líbí?“
„Není to o tanečních pohybech. Hlavní je, aby vypadali sexy, byli sebevědomí a kreativní,“ říká Faulk. „Každé číslo má v sobě trochu romantiky a je postavené na nějakém základě. Nejdůležitější je svádění. Ženy vědí, že to bude zábava a tak trochu klišé.“
Pettyfer, nejméně zkušený tanečník z celé skupiny vzpomíná, jak jeho nezkušenost pomohla vytvořit charakter jeho postavy: „Na začátku jsem se velmi styděl a nechtěl jsem se hýbat. Alison však přišla se super sestavami, které spočívaly jen v několika krocích. Nakonec se to přeneslo na Adama. Myslí si, že umí tancovat lépe, než je tomu ve skutečnosti, ale jeho svěžest a nadšení naplno uspokojí nároky publika.“
Adamův zlomový moment, kdy se nečekaně ocitne na pódiu a z repráků se ozve Madonnina „Like a Virgin“, byl spontánnější než by si diváci mohli myslet. „Tuto scénu jsme si záměrně nepřipravovali,“ říká Pettyfer. „Dokonce mi ani neprozradili, jaká písnička bude hrát. Bylo mi prostě řečeno, abych šel na pódium a začal. Po pár sekundách jsem ze sebe strhl bundu, a když jsem viděl reakci publika, pomyslel jsem si, že to je celkem fajn.“
Kid se později vrátí na pódium s o něco větší sebedůvěrou v roli boxera a kovboje. Matt Bomer se předvede nejen jako dokonalý Ken, ale i jako doktor Láska v bílém plášti; Joe Manganiello předvede tanec v manažerském obleku, všeobecně oblíbenou požárnickou show a zlatou sochu, která ožívá; a Adam Rodriguez zahoří v rytmu kubánské merengue a později ho uvidíme v bílé uniformě a věřte, nebude to uhlazený gentleman.
Nejnáročnější scény připadly na Tatuma včetně pasáže, kdy se prudce roztočí na rukou a následně udělá salto vzad, které patří k jeho oblíbeným akrobatickým kouskům. „Je jedno, co tam děláte, hlavní je, abyste se bavili,“ dodává.
Tak jako Mike uviděl potenciál v Kidovi, tak uviděl cosi víc i v Kidově sestře Brooke. Na rozdíl od žen, které je zvyklý potkávat, Brooke je rozhodná, bystrá, šikovná… a jeví o něj zájem. Avšak nechává si odstup. Nejvíc ho přitahuje tím, že se mu neplazí u nohou se slovy: ´Ježíš Miku, jsi úžasný, umíš skvěle tančit.´ Zkouší ho. Chce vědět, jaký je ve skutečnosti.“
„Hledal jsem někoho se správnou kombinací těchto vlastností,“ říká Soderbergh, který do role Brooke obsadil Cody Horn. „Když jsem ji viděl na castingu, věděl jsem, že je to ta pravá. Vyzařuje z ní současně energie, přívětivost a síla. Působí velmi přesvědčivě.“
Horn říká: „Mike o sobě rád říká, že podniká. Fajn, Brooke chce vědět, co s tím hodlá dělat dál? Pokud to myslí vážně, musí to zkusit a nejen o tom mluvit a hledat výmluvy.“
Zároveň dodává: „Mike je super chlapík, a když je Brooke s ním, cítí se spokojenější. Prožívají spolu zábavné chvíle a bariéra mezi nimi postupně zaniká. Je to počátek přátelství a vzájemného propojení. Pokud by chtěla, mohla by se do něho po uši zamilovat.“
Jediný problém je jeho práce. Soderbergh zdůrazňuje: „Nejde o práci jako takovou, ale o životní styl s ní spojený. Musí společně vyřešit tuto neobvyklou překážku, která je vlastně jádrem celého příběhu. Existuje mnoho důvodů, proč by měli být spolu, ale najde se i mnoho důvodů proč ne.“
Předtím než poznal Brooke, byla mu nejbližší Joanna. Ve filmu jí hraje Olivia Munn. Joanna je studentkou psychologie, která poprvé navštívila klub kvůli průzkumu do školy. Zanedlouho se stala závislá na nočním životě a Mikově společnosti. Munn však říká: „Když se pokusí o něco intimnějšího, Joana ztratí zájem. Má ho ráda, baví ji, ale nic víc nechce.“
Brooke se na začátku vyhýbá vztahu s Mikem. Je z toho nešťastný a snaží se zjistit, co ve věci je. „Mike chce být milovaný. Je to dobrý a upřímný kluk, který své pocity dává najevo,“ říká Carolin. „Ať se snaží jakkoliv, lidé ho neberou takového, jaký ve skutečnosti je. Jeho okolí ho vidí jen jako striptéra a hodnotí podle výkonu na pódiu.
Postavy a obsazení
• Channing Tatum - Magic Mike, striptér
• Alex Pettyfer - Adam („The Kid“), začínající striptér
• Matt Bomer - Ken, striptér
• Matthew McConaughey - Dallas, majitel klubu a šéf souboru
• Joe Manganiello - Big Dick Richie, striptér
• Kevin Nash - Tarzan
• Adam Rodriguez - Tito
• Wendi McLendon-Covey - Tara
• Olivia Munn - Joanna, Mikeova občasná milenka
• Mircea Monroe - Kenova manželka
• Riley Keough - Zora
• Betsy Brandt - Banker
• Cody Horn - Brooke, Adamova sestra
• Gabriel Iglesias - Tobias
• Riley Keough - Nora
• Michael Roark - Ryan
DABING
1.DABING (DVD)
V českém znění: Filip Švarc - Channing Tatum (Mike), Marek Holý - Alex Pettyfer (Adam), Aleš Procházka - Matthew McConaughey (Dallas), Jitka Ježková - Cody Horn (Brooke), Jitka Moučková - Olivia Munn (Joanna), Ernesto Čekan - Adam Rodriguez (Tito), Marika Šoposká - Kate Easton (Liz), Michal Holán - Matt Bomer (Ken), Bohdan Tůma - Gabriel Iglesias (Tobias), Anna Suchánková, Martin Sobotka, Jiří Schwarz, Nikola Votočková, Kateřina Petrová, Petr Lněnička, Zdeněk Mahdal
Překlad: Šárka Bartesová
Zvuk: David Pavlíček
Produkce: Leoš Lanči
Dialogy a režie: Jiří Kvasnička
Vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve studiu Pro-Time 2012
2.DABING (Filmbox, AMC)
V českém znění: Michal Holán - Channing Tatum (Mike), Martin Sobotka - Alex Pettyfer (Adam), Zbyšek Pantůček - Matthew McConaughey (Dallas), Nikola Votočková - Cody Horn (Brooke), Ivana Milbachová - Olivia Munn (Joanna), Ernesto Čekan - Adam Rodriguez (Tito), Jiří Dvořák - Matt Bomer (Ken), Tomáš Borůvka - Gabriel Iglesias (Tobias), Šárka Vondrová - Riley Keough (Nora), Rudolf Kubík - Joe Manganiello (Big Dick Richie), Igor Bareš - Kevin Nash (Tarzan) a další
Překlad: Šárka Bartesová
Zvuk: Oldřich Wajsar
Produkce: Eva Blažkovičová
Dialogy a režie: Magda Landsmannová
Vyrobila: Saga TV ve spolupráci s Alhambra Art Studiem a DW Agenturou v roce 2013
3.DABING (Prima)
V českém znění: Michal Holán - Channing Tatum (Mike), Oldřich Hajlich - Alex Pettyfer (Adam), Jakub Saic - Matthew McConaughey (Dallas), Andrea Elsnerová - Cody Horn (Brooke), Jitka Moučková - Olivia Munn (Joanna), Marek Holý - Adam Rodriguez (Tito), Terezie Taberyová - Kate Easton (Liz), Filip Jančík - Matt Bomer (Ken), Petr Lněnička - Gabriel Iglesias (Tobias), Anna Brousková - Riley Keough (Nora), Radek Hoppe - Joe Manganiello (Richie), Bohdan Tůma - Kevin Nash (Tarzan), Petr Neskusil, Zuzana Schulzová a další
Překlad: Veronika Čápová
Zvuk: Petr Kočík
Produkce: Libuše Witzová
Vedoucí výroby: Kristýna Pavlíková
Vedoucí dramaturg: Daniel Košťál
Šéfproducent: Jaroslav Richtr
Dialogy a režie: Zuzana Taberyová
Vyrobilo: Studio Audiotech pro FTV Prima s.r.o. 2014
DVD, KINA a NÁVŠTĚVNOST
Premiéra ČR: 12.7.2012 H.C.E.
Premiéra USA: 29.6.2012 Warner Bros. US
Premiéra v půjčovnách VHS/DVD: -
Poprvé na DVD: 30.11.2012 H.C.E.
Poprvé na Blu-ray: (Zatím nevyšlo)
Tržby v ČR - Kč 7 981 415
Tržby celkem - $ 167 221 571
Návštěvnost v ČR 61 599
Náklady (Rozpočet) - $ 7 000 000
FILMY V SÉRII
Do naha! gastonrolinc.webnode.cz/news/a51/
Komedie, Velká Británie, 1997
Režie: Peter Cattaneo, Hrají: Robert Carlyle, Mark Addy
Bez kalhot gastonrolinc.webnode.cz/news/a0235/
Drama / Komedie, USA, 2012
Režie: Steven Soderbergh, Hrají: Alex Pettyfer, Channing Tatum
Bez kalhot XXL gastonrolinc.webnode.cz/news/a0236/
Drama / Hudební, USA, 2015
Režie: Gregory Jacobs, Hrají: Channing Tatum, Amber Heard
Tvůrci a herci
Steven Soderbergh (Režie), Reid Carolin (Produkce), Gregory Jacobs (Produkce), Channing Tatum (Produkce), Nick Wechsler (Produkce), Steven Soderbergh (Hudba), Steven Soderbergh (Kamera), Carmen Cuba (Střih), Carmen Cuba (Casting), Howard Cummings (Scénografie), Christopher Peterson (Kostýmy), Larry Blake (Zvuk), Julie Hewett (Masky), Reid Carolin (Scénář), Alex Pettyfer (Herec), Channing Tatum (Herec), Matthew McConaughey (Herec), Matt Bomer (Herec), Joe Manganiello (Herec), Olivia Munn (Herec), Betsy Brandt (Herec), Mircea Monroe (Herec), Riley Keough (Herec), Adam Rodriguez (Herec), Kevin Nash (Herec), Cody Horn (Herec), Micaela Johnson (Herec), Michelle Clunie (Herec), Erica Day (Herec), Caitlin Gerard (Herec), Ashley Hayes (Herec), Gabriel Iglesias (Herec), Rod Grant (Herec), Emma Chandler (Herec), Camryn Grimes (Herec), Nicole Alexandra Shipley (Herec), Morgan Lester (Herec), Jeremy Palko (Herec)
2012/110/USA/Drama, Komedie
- Alex Pettyfer (Adam) a Channing Tatum (Magic Mike) spolu údajně při natáčení nevycházeli.
- Když si Magic Mike (Channing Tatum) prohlíží kontakty v mobilu, je vidět jméno režiséra Joea Johnstona.
- Film byl natočen za dva měsíce ve městě Tampa, kde Channing Tatum pracoval jako striptér, když mu bylo 19 let.
- Film společně financovali Channing Tatum a Steven Soderbergh.
- Channing Tatum prohlásil: „Toto je moje labutí píseň. Už nikdy, nikdy víc nebudu dělat nebo říkat nic, co by souviselo se striptýzem."
- Kvůli roli ostříleného striptéra Dallase musel Matthew McConaughey podstoupit depilaci hrudníku, při které se rozplakal.
- Channing Tatum se dříve živil jako striptér, film do jisté míry vychází také z jeho příběhu.
- Roli ve filmu odmítl kubánský herec William Levy.
- Role Amber byla nabídnuta Jessice Biel, ta ale odmítla.
- Channing Tatum původně chtěl, aby film režíroval Nicolas Winding Refn. Ten ovšem musel odmítnout kvůli časové kolizi s natáčením filmu Only God Forgives (2012). (spiderpig)
- Pojmenování Kouzelný Mike by pro Čechy nebylo nikterak zajímavé, proto získal film český distribuční název Bez kalhot.
- Snímek byl uveden na 47. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.
- Film je inspirován skutečným příběhem a životem striptéra Magica Mika.
Odkazy
Hrají:
Channing Tatum, Matthew McConaughey, Alex Pettyfer, Matt Bomer, Joe Manganiello, Olivia Munn, Betsy Brandt, Mircea Monroe, Riley Keough, Adam Rodriguez, Kevin Nash, Cody Horn, Micaela Johnson, Michelle Clunie, Erica Day, Caitlin Gerard, Ashley Hayes, Gabriel Iglesias, Rod Grant, Emma Chandler, Camryn Grimes, Nicole Alexandra Shipley, Morgan Lester, Jeremy Palko, Michael Roark, James Martin Kelly, Gus Perez, Julie Berlin, Kate Easton, Frenchi Firecracker, Machete Bang Bang, Melissa LeEllen, Adrienne McQueen, Veronica Viruet Simpson, Charlotte Wilson Langley