Krutá zkouška / Reflections in the Mud (2009/82/USA/Drama, Romantický) 24% -Originál DVD-

10.11.2022 12:15
JEDNOU VĚTOU
„Nejsilnější zážitek jejího života."

OBSAH
Nejsilnější zážitek jejího života. Úžasný koktejl dobrodružství, akce, romantiky a napětí. Leslee Williamsová je fotoreportérka. Navzdory svému mezinárodnímu věhlasu a kráse, si nedokáže sama najít muže. Rozmarný přítel Ray jí dodává kuráže, jak se jen dá. Ale teprve až setkání s dávným kamarádem ze střední školy Jonathanem Powellem vnese do Lesleenina života pravou lásku. Vše je báječné až do jednoho víkendu, kdy se Jonathan nevrátí ze služební cesty. Leslee se tak musí vydat na cestu, na níž projdou tou nejtěžší zkouškou všechny její novinářské dovednosti. (DVD Edice)

FILMOVÁ RECENZE ČSFD
Tenhle film byl krutou zkouškou režiséra, co vydržíme. Tenhle film je totiž totální sračka, kde jsem fakt čuměl, co se dá natočit. Střihač asi v životě neviděl střižnu, protože tady to bylo něco STRAŠNÝHO. Kde maj ty lidi odvahu dávat tomuhle filmu hvězdičky to teda nepobírám. Krutá zkouška to teda byla. A když si čtu obsah tak se nestačím divit. Prej nejsilnější zážitek jejího života...Tak abys holčičko věděla, tak mýho taky. Né života, ale na dlouhou dobu určitě. (Malarkey) 0*

Romantické drama, které nám mělo nabídnout pořádnou dávku napětí a akce. Jediné dvě chvíle, kdy jsem pocítil nějaké to napětí bylo při přestřelce u auta a potom okamžik, kdy sličná dívka ve stripbaru pochoduje nahoru po schodech a já očekával alespoň trošku toho povyražení. Jinak jde však o směsici velice podivných scén, zdlouhavých dialogů (které mají v divácích vzbudit nějaké pocity) a hodně špatného a především chaotického střihu. Věřím, že tenhle kousek možná bude někdo žrát, ale já jsem u toho málem usnul. Ještě že to netrvalo moc dlouho! (SOLOM.) 1*

Právě jsem tento film dokoukal a jsem pyšný, že jsem to vydržel až dokonce. Tak zmatený děj a děsnou režii jsem už dlouho v žádném filmu neviděl. Jodi Russlová mi chvílemi připadala velmi nevěrohodně. Námět by měl při lepším zpracování alespoň na 3*, ale takto jen jednu za krátkou stopáž a ušetření diváka. (SakyLand) 1*

VELKÁ RECENZE
-

DABING
-

DVD, KINA  a NÁVŠTĚVNOST
Premiéra ČR: -
Premiéra USA: 3.4.2009
Premiéra v půjčovnách VHS/DVD: -
Poprvé na DVD: 1.5.2009 DVD Edice
Poprvé na Blu-ray: (Zatím nevyšlo)
 
Tvůrci a herci
Nyk Fry (Režie), Nyk Fry (Produkce), - (Hudba), Nyk Fry (Kamera), Nyk Fry (Střih), Nyk Fry (Casting), - (Scénografie), - (Kostýmy), Nyk Fry (Zvuk), Harmony Hamill (Masky), Nyk Fry (Scénář), Mike Hamill (Scénář), Jodi Russell (Herec), Nyk Fry (Herec), Marie Westbrook (Herec), David Candland (Herec), Tye Nelson (Herec), Lala Kent (Herec), Irene Santiago (Herec)
 
2009/82/USA/Drama, Romantický
 
Zajímavost k filmu
- Natáčení filmu probíhalo v americkém státě Utah.
 
Odkazy