Jízda smrti / Skate or Die (2008/92/Francie/Akční) 48% -Originál DVD-

09.11.2022 04:19
JEDNOU VĚTOU
„Na špatném místě ve špatný čas..."

OBSAH
Dva mladíci, nadšení skateboardisti, se stanou svědky trojnásobné vraždy a k jejich smůle si jich všimnou i zabijáci. Začnou je pronásledovat a začíná divoký hon ulicemi Paříže, kde může každá chyba znamenat smrt... (oficiální text distributora)

FILMOVÁ RECENZE ČSFD
Původně jsem měl v Plánu Pustit si Horor s Názvem Jízda smrti a shodou Okolností jsem si stáhl Tohle.. Je to Zábavný Akční film na milionkrát Ohrané Téma.. ale já Se skutečně skvěle bavil.. Napínavý Film od začátku do Konce, Zkorumpovaní Fízlové, Výtečné akce na Skateboardu! Super! (EvilPhoEniX) 4*

No na to, že jsem to viděl vlastně omylem, bylo to docela dobrý. Dva kluci se stanou svědky zločinu zkorumpovanejch poldů a to samo o sobě stačí na klasickej naháněcí film, tentokráte v ulicích Paříže. V hlavní roli skejt a brusle. Ne že bych byl fanouškem těhle dopravních prostředků, ale vzhledem k tomu tempu jsem na svojí averzi docela zapomněl. Ne že bych si to nějak výsostně užil, ale nenudil jsem se a to je nakonec víc, než jsem očekával. 50% (
Morholt) 3*

NIc jsem nečekal, ale ani nic nedostal. Typický špatný francouzský akční scénář, který je prokládán typickou dobrou francouzskou akcí, tentokrát na skatech. Ale i tady bych řekl, že šlo vytěžit mnohem více. Celkově ta naivita, se kterou byl film natočen mě místy až zhnusila. Policajti střílejí do lidí a nic se nevyšetřuje, nemluvě o tom, že se netrefí. Recepční policajt má v osobním autě policejní vysílačku a v civilu nosí drsnou bouchačku. Drsná dealerka trávy má respekt všech v okolí, ale v reálu by ji první z těch černochů podřízl a převzal její klientelu. A tak bych ještě mohl pokračovat. Konec už jsem přetočil, protože už tam nemohl být nic překvapujícího. Takže proč relativně vysoké hodnocení? Kupodivu jsem se nenudil a při akci na boardech se i bavil. Možná mít i lepší titulky a kvalitu ripu, mohl být zážitek lepší, ale na 4 hvězdy by to asi stejně nebylo. (solid) 3*

VELKÁ RECENZE
-

DABING
-

DVD, KINA  a NÁVŠTĚVNOST
Premiéra ČR: -
Premiéra Francie: 11.6.2008
Premiéra v půjčovnách VHS/DVD: -
Poprvé na DVD: 22.2.2011 H.C.E.
Poprvé na Blu-ray: (Zatím nevyšlo)

Tržby celkem - $ 1 900 000
Náklady (Rozpočet) - $ 6 800 000

Tvůrci a herci
Miguel Courtois (Režie), Sebastien Fechner (Produkce), Nicolas Vannier (Produkce), - (Hudba), Jean-Pierre Sauvaire (Kamera), - (Střih), - (Casting), Franck Schwarz (Scénografie), - (Kostýmy), Jean-Luc Rault-Cheynet (Zvuk), - (Masky), Chris Nahon (Scénář), Elsa Pataky (Herec), Philippe Bas (Herec), Rachida Brakni (Herec), Teco Celio (Herec), Gauthier Lamothe (Herec), Vincent Desagnat (Herec), Emmanuel Joucla (Herec), Pierre Deladonchamps (Herec), Antoine du Merle (Herec), Affif Ben Badra (Herec), Jean-Pierre Cormarie (Herec), Antonio Ferreira (Herec), Nicky Marbot (Herec), Jean-François Garreaud (Herec), Jean-Guy Fechner (Herec), Nicolas Gabion (Herec), Passi (Herec)
 
2008/92/Francie/Akční
 
Zajímavost k filmu
- Natáčení filmu probíhalo ve Francii ve městě Paříž od září do prosince 2007.
 
Odkazy